You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - חג מכבים בהרצליה, אתא ממשיכה בקאמבק
חזק במאבק העליה. שחקני מכבי הרצליה חוגגים (צילום מטעם הקבוצה)

נוער - חג מכבים בהרצליה, אתא ממשיכה בקאמבק

לאומית צפון - מחזור 24: מכבי הרצליה חזק בצמרת הגבוהה אחרי ניצחון גדול בדרבי, נוה יוסף יצאה מחוץ למאבק האליפות ובתחתית קרית אתא משפרת עמדות

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

אין רגע דל במחוז הצפוני של הליגה הלאומית לנוער. שני מחזורים לתום העונה והמאבק על העליה לליגת העל שומר על קצב גבוה, כשבמקביל התוצאות שהושגו במשחקים של קבוצות התחתית יוצרות מצב שעד לרגע האחרון יהיה מאבק כנגד סיום עונה במקום האחרון, שמוביל למשחק מבחן על ההישארות בליגה מול הקבוצה שתסיים במקום השלישי במחוז הצפוני של הליגה הארצית.

במשחק המרכזי של המחזור הצליחה מכבי הרצליה לשמור על המקום השני ועל מרחק של 3 נקודות מהמוליכה, בית"ר טוברוק נתניה, זאת לאחר שהצליחה לנצח 1:4 את משחק הדרבי מול הפועל, שמוצאת את עצמה כעת עם יתרון של נקודה אחת ומשחק עודף מהמקום האחרון בו מדורגת מכבי צור שלום/קרית ביאליק, שלא שיחקה בסופ"ש האחרון מאחר ומשחקה מול קבוצת מרכז הטבלה של הפועל אום אל פאחם נדחה ליום שישי הקרוב. בהפועל הרצליה ערכו על הקווים הופעת בכורה צמד מאמני קבוצת הבוגרים. עידן דוד ועוזרו אדיר דנין, שתפסו פיקוד על הקבוצה. בדקה ה-17 איתמר יונה כבש שער מרהיב בבעיטה מקצה הרחבה לחיבורים והעלה את הפועל ליתרון 0:1, אך המחצית השניה הייתה במעמד צד אחד עם שערים שכבשו: לירון כהן (47) וליאור לוי (57) חוללו מהפך מהיר, צמד שערים שכבש בהמשך דיבי דובן העניקו למכבי הרצליה את הניצחון היוקרתי והחשוב.

בית"ר טוברוק נתניה מתמודדת בגבורה עם חסרונם של השחקנים, שהורחקו בשל אירועי האלימות לאחר המשחק מול מ.כ נווה יוסף חיפה. למרות חסרונו של מלך שערי הקבוצה, ז'וסלן טאבי, הצליחה הקבוצה מהשרון לחזור מעכו עם ניצחון 0:3 על הפועל המקומית, שמדורגת בחלק העליון של מרכז הטבלה. שערים שכבשו: עדי בן עמי (5) ושחר הרוניאן (14) העניקו לטוברוק יתרון בשלב מוקדם, ובשלהי המשחק שער שכבש יעקב מהרטה, שעלה כמחליף, סגר עניין ושומר את הנתנייתים בפסגה.

מ.כ נווה יוסף חיפה המשיכה בגמגום והפעם עם הפסד 5:4 במשחק מול עירוני נשר ממרכז הטבלה. בעקבות ההפסד נווה יוסף רחוקה 8 נקודות מהמקום הראשון, כשהסיכוי היחיד שלה להיאבק על עליה הוא אם תצליח בשני משחקים לנצח ולעקוף את מכבי הרצליה, שמקדימה אותה ב-5 נקודות. קשה לראות תסריט כזה מתגשם. גולת הכותרת של המשחק - צמד שערים שכבש לזכות נשר, הקשר שהוקפץ מקבוצת נערים א', אלמוג קיטה (52,72). נשר הצליחה לחזור מפיגור 3:1 בתום המחצית הראשונה ומפיגור 4:2 בדקה ה-54. עוד כבשו לנשר: יוג'ין אדלופוס (3) ואלעד יחיאל (75). כבשו לזכות נווה יוסף: עמית חדד (6,18), איליה פוטקין (17), פרוספר צ'יסום (54).

מכבי קרית אתא, שרק בבוקר שבת הקודמת מצאה את עצמה במרחק של 6 נקודות מהפועל הרצליה, כשהיא שקועה בירכתי הטבלה, השלימה שבוע אדיר עם שני ניצחונות ברצף: אחרי שניצחה 0:2 את הפועל הרצליה במשחק חוץ בשבוע שעבר, זכתה הקבוצה בניצחון 0:4 על קבוצת מרכז הטבלה של איחוד בני שפרעם, שעושה עונת בכורה מצוינת בליגה. בחגיגת השערים השתתפו: אושרי זכריה (25), פרינס אייבמי (38), קוסאי חוג'יראת (91) וח'ליל פולס (94). קרית אתא והפועל הרצליה מקדימות כעת בנקודה ומשחק עודף את מכבי צור שלום, האחרונה בטבלה.

עירוני טבריה ומאמנה, יובל שטרית, בהחלט זכאים לפרגון על עונה מצוינת במרכז הטבלה, הפעם עם ניצחון ביתי 0:3 על מכבי אחי נצרת, שעשתה קאמבק מרשים וכעת מוצאת את עצמה מקדימה בשתי נקודות ומשחק עודף את המקום האחרון. כבשו לזכות טבריה: שחר שושני (17), היליי כהן (47) ויונתן אלחרר (85).

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון


שתפו אותנו